Με τα τουριστικά πλεονεκτήματα του προορισμού και τα γαστρονομικά ατού της πόλης, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης κέρδισε το ενδιαφέρον των Ολλανδών Travel Agents στα B2B meetings στο Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop που πραγματοποιήθηκε στο Άμστερνταμ στις 27 Οκτωβρίου 2022.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν 80 τουριστικοί πράκτορες που στόχο έχουν την ανάπτυξη εμπορικών σχέσεων-συμφωνιών με τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα.
Η αγορά της Ολλανδίας ακολουθεί τα τελευταία χρόνια ανοδική πορεία. Έτος ορόσημο το 2019 σπάζοντας το φράγμα του 1 εκ επισκεπτών στην Ελλάδα.
Οι Ολλανδοί λατρεύουν το ελληνικό φαγητό και τη διασκέδαση. Προτιμούν να ταξιδεύουν τους θερινούς μήνες. Επιλέγουν 4* και 5* ξενοδοχεία και το 1/3 που επισκέπτονται την Ελλάδα, επαναλαμβάνουν το ταξίδι τους. Αγαπούν τη φύση και την περιπέτεια. Αναζητούν νέους προορισμούς.
H συμμετοχή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop έρχεται σε συνέχεια δράσεων ενίσχυσης του προορισμού στην Ολλανδική αγορά όπως:
Αναλυτικό αφιέρωμα για τον προορισμό στο in-flight περιοδικό της Transavia, “Enjoy” που θα κυκλοφορεί όλο το φθινόπωρο σε όλες τις πτήσεις της αεροπορικής, με τη Θεσσαλονίκη να έχει την κεντρική θέση του εξωφύλλου.
Η συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία Transavia, για τη δημιουργία video με τα σημεία ενδιαφέροντος της πόλης, στις προγραμματισμένες και τις πτήσεις τσάρτερ του ολλανδικού αερομεταφορέα.
H φιλοξενία της ομάδας παραγωγής του γυναικείου εβδομαδιαίου περιοδικού VROUW με 1,2 εκ αναγνώστες μηνιαιώς και 1,8 εκ αναγνώστες μηνιαίως στην OnLine έκδοση.
H διοργάνωση fam trips για Ολλανδούς travel agents.
H συμμετοχή στην επαγγελματική πλατφόρμα Link to Greece όπου ο ΟΤΘ παρουσίασε τον προορισμό σε τουριστικούς πράκτορες από την Ολλανδία, το Βέλγιο και το Λουξεμβούργο.
Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κα. Βούλα Πατουλίδου δήλωσε:
«Η Θεσσαλονίκη διαθέτει εδραιωμένο και ιδιαίτερα ανεπτυγμένο τουριστικό προϊόν, καθώς ο προορισμός αποτελεί έναν από τους πιο ανταγωνιστικούς και δημοφιλείς προορισμούς για City Break σε εθνικό επίπεδο λόγω των σημαντικών πόρων, υποδομών και σημείων ενδιαφέροντος. Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας, με ήπιο κλίμα, αεροπορική και οδική συνδεσιμότητα, εγγύτητα με τις Βαλκανικές χώρες, αστική κουλτούρα, τοπίο που συνδυάζει βουνό και θάλασσα. Η στρατηγική του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης έχει συμπεριλάβει δράσεις ενίσχυσης της προβολής του προορισμού σε χώρες που μπορεί να προσφέρει διάφορες μορφές τουρισμού. Η Ολλανδία είναι μία αγορά στόχος.»